/usr/lib/debug, /usr/src/debug

Maciek Pasternacki maciekp w japhy.fnord.org
Wto, 27 Cze 2006, 14:33:42 CEST

On Pungenday, Confusion 32, 3172 YOLD, Adam Gołębiowski wrote:

> może filesystem.spec?

Proponuję filesystem.spec, %package debuginfo, R:filesystem-debuginfo
do *-debuginfo.  Nie śmiecimy wtedy w systemach bez poinstalowanych
pakietów -debuginfo.

--
__    Maciek Pasternacki <maciekp w japhy.fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
`| _   |_\  / { The question is: what is a Mahnamahna?