[info] Nowy kernel 2.6 w drodze

Jacek Konieczny jajcus w jajcus.net
Pią, 30 Cze 2006, 12:18:21 CEST

On Fri, Jun 30, 2006 at 11:51:20AM +0200, Marcin Król wrote:
> PLDowa druzyna kernelowa doprowadzila do stanu dzialalnosci wersje
> 2.6.16. Poniewaz usuwa powazny blad poprzedniej wersji (wieszanie sie na
> sztywno maszyn na kernelu smp) zdecydowalem sie ja wrzucic do
> dystrybucji bez czekania na 2.6.17 (do ktorego brakuje nadal kilku
> patchy). Narazie wersja 2.6.16.22-2 trafila do ready i w najblizszych
> godzinach/dniach dobudowywane beda paczki okolokernelowe. Zapraszam do
> testowania.

BTW: Ja mam u siebie niekommitniętą obsługę Xen (bcondy: xen0 i xenU)
dla kernela z LINUX_2_6_16, u mnie działa i chętnie bym to widział w Ac.
Miałem to zamiar dzisiaj commitnąć, ale jeśli coś stoi na przeszkodzie,
to mogę się wstrzymać. Zmiany obejmują znaczną część speca (%{xen}
dodane do wielu nazw plików/katalogów) ale nie mają praktycznego wpływu
na budowanie bez odpowiedniego "--with".

Do 2.6.17 na razie ciężko byłoby Xena dodać.

Pozdrowienia,
        Jacek