[info] Nowy kernel 2.6 w drodze

Krzysztof Mościcki stivi w kity.pl
Pią, 30 Cze 2006, 13:49:15 CEST

Dnia 30-06-2006, pią o godzinie 11:51 +0200, Marcin Król napisał(a):
> PLDowa druzyna kernelowa doprowadzila do stanu dzialalnosci wersje
> 2.6.16. Poniewaz usuwa powazny blad poprzedniej wersji (wieszanie sie na
> sztywno maszyn na kernelu smp) zdecydowalem sie ja wrzucic do
> dystrybucji bez czekania na 2.6.17 (do ktorego brakuje nadal kilku
> patchy). Narazie wersja 2.6.16.22-2 trafila do ready i w najblizszych
> godzinach/dniach dobudowywane beda paczki okolokernelowe. Zapraszam do
> testowania.

To od razu jedna rzecz.
Sprzęt to IBM TP 600E.
Przy starcie bootwanie zatrzymuje się na:
vesafb: NeoMagic, MagicMedia 256AV, 01.0 (OEM: MagicMedia 256AV  48K)
vesafb: VBE version: 2.0

Gdy przy starcie podam opcję: video=vesafb:off to wszystko gra jak
dawniej.
Niby vesafb jest domyślne wyłączona w jądrze, jednak jak widać włącza
się sama.

--
Pozdrawiam,
Krzysztof Mościcki