/usr/lib/debug, /usr/src/debug

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pią, 30 Cze 2006, 22:10:37 CEST

On Fri, Jun 30, 2006 at 09:43:35PM +0200, Fryderyk Dziarmagowski wrote:
> [...]

I to było wiadomo od początku debuginfo (2 lata temu?), a teraz rpm
zaczął o tym nachalnie przypominać.

> zanim zaczniesz mnie oprócz lenistwa posądzać również o satanizm i
> używanie gadu-gadu zastanów się dwa razy. przecież cały czas piszę o
> tym że te folde^H^H^H tfu katalogi powinny mieć właściciela bo nie mogę
> rozwijać dystrybucji normalnie.

Coś w rodzaju:

find ${RPM_BUILD_ROOT}/usr/lib/debug -type d | sed -n -e "s#^$RPM_BUILD_ROOT##p" | grep -E -v '^/usr/lib/debug(|/(|s)bin|/lib(|64)|/usr/((|s)bin|lib(|64)))$' | sed -e 's/^/%dir /' >> $LISTFILE

pod koniec /usr/lib/rpm/find-debuginfo.sh
+katalogi wspólne:
%dir /usr/src/debug
%dir /usr/lib/debug
%dir /usr/lib/debug/bin
%dir /usr/lib/debug/sbin
%dir /usr/lib/debug/lib
%dir /usr/lib/debug/usr
%dir /usr/lib/debug/usr/bin
%dir /usr/lib/debug/usr/sbin
%dir /usr/lib/debug/usr/lib
%if "%{_lib}" == "lib64"
%dir /usr/lib/debug/lib64
%dir /usr/lib/debug/usr/lib64
%endif

do jakiegoś wspólnego pakietu, filesystem lub filesystem-debuginfo.
Mniej popularne katalogi powtarzające się w kilku pakietach naraz można
pozostawić - znikoma szkodliwość.

Dopracowanie pozostawiam marudzącym.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/