blender 2.41

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Sob, 4 Mar 2006, 13:08:14 CET

Dnia 04-03-2006, sob o godzinie 11:56 +0100, Fryderyk Dziarmagowski
napisał(a):
> sorry, ale podsyłanie tutaj diffa w takim stanie to strata czasu
> Twojego i przeglądających. Zakomentowanie połowy speca nie pomoże
> nikomu w doprowadzeniu go do poprawności.
> *NIE* wykomentowywujemy sekcji PatchX. Jeśli patch jest niepotrzebny to
> powinien zostać usunięty.

Ja to rozumiem (że nie bardzo pomoże). Pisałem bardziej w celach
informacyjnych, że jest już 2.41, a developerom robiącym wcześniej przy
blender.spec łatwiej i szybciej będzie zdecydować co zrobić z elementami
aktualnie przeszkadzającymi w budowaniu... Co oczywiście nie oznacza, że
się temu nie będę przyglądał jak znajdę czas.
--
Pozdrawiam
Krystian T

        "errare humanum est..."