tetex-dvips i fonty

Marek Ciesielski ciesiel w pld-linux.org
Wto, 7 Mar 2006, 08:21:52 CET

On Mon, 06 Mar 2006 21:11:12 +0100, you wrote:

>Jak generujemy PDFy z bitmapowymi czcionkami, to niczyjej wdzięczności
>mieć nie będzie i tak. ;]
>Jeśli generować PDFa z (La)TeXa, to raczej polecam pdfTeX (miast
>dvips/ps2pdf).

Pewnie w którymś momencie jest to i latex - ale na początku jest
docbook... stąd docbook2pdf jest wykorzystany.
Sam osobiście nie wnikałem, aż tak bardzo w mechanizmy wewnętrzene
tego narządka - ale faktem jest że generuje on oprócz problemów z
fontami inne błędy (wystarczy w naszym katalogu dokumentacji polskiej
- wejść w katalogo "stylesheet" i odpalić "make")

A narazie chyba trzeba będzie zrezygnować z PDFa naszej dokumentacji,
bo w tej chwili generuje się wadliwy :/

pozdrawiam,
--
				Marek Ciesielski

  |\/ | |     marekc(at)klub.chip.pl; PLD Team