[OT] Re: freeradius - prosba o uaktualnienie

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pią, 10 Mar 2006, 11:45:26 CET

On Fri, 10 Mar 2006, Michal Kochanowicz wrote:
> Polecam! Mnie nauczono rok temu w marcu, od tego czasu zima to
> najpiękniejsza pora roku :)

hehe - jedyne co to mam problem z kolanem i może z tego powodu nie
spróbuję nawet :)

A i tak chodzenie po górach jest fajniejsze :P

> Może jakiś wyjazd około-PLDowy na narty gdzieś niedaleko, np. Korbielów
> albo s-Cyrk?

#define	niedaleko
:P

Warszawo-centrycy... :P

Mi się opłaca jeździć tylko w porządne rejony. 3-4h więcej drogi to żadna
różnica :P