aliasy pld a spam...

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Wto, 14 Mar 2006, 08:28:27 CET

On Tue, Mar 14, 2006 at 12:00:41AM +0100, Marcin Król wrote:
> Hello.
>
> Czy jest szansa na jakas greyliste na serwerach obslugujacych poczte
> pld? Bo mnie zaczyna denerwowac ilosc spamu jaka przylazi. Nie jest niby
> tego duzo (2-3 dziennie), ale jest to od dluzszego czasu jedyny spam
> jaki dociera na moje konta.
>
> Aha. Byle ta greylista nie byla tak bezsensowna jak kiedys testowana,
> delay po reject wynosil godzine.

Może pomożesz ?

Hm, gld => mysql, tylko teraz, albo mamy 2 x mysql + replikację między
nimi, albo na a.mx jest gld + mysql, a b.mx w jakiś automagiczny sposób
podciąga z a.mx.

Pozdrawiam,
m.a.
--
ekspert na antenie RM: - Weźmy słowo "komputer". Wszystkie litery w
tym słowie przyporządkujmy kolejnym liczbom w alfabecie, potem dodajmy