aliasy pld a spam...

robert j. wozny robert.wozny w gmail.com
Pią, 17 Mar 2006, 16:37:29 CET

Marcin Król wrote:

> Rsync odpowiedniego katalogu i restart postgrey co jakis czas? Z drugiej
> strony, po co ta sama baza? Postgrey sie naprawde blyskawicznie uczy i
> sam proces uczenia sie na pewno zje mniej zasobow niz mirrorowanie bazy.
> Jedynie przez kilka pierwszych dni beda opoznienia w dostarczaniu
> przesylek. Sadze, ze po tygodniu umialby juz na tyle by "normalny"
> dzienny ruch przechodzil bez opoznien.

nie znam postgrey'a, zas milter-greylist ma funkcje syncowania bazy
miedzy serwerami.

konfigurujac na obu serwerach niezalezne greylisty, moze spowodowac
jednak wieksze opoznienia w dostarczaniu - klient wysle poczte na jeden
serwer, zostanie ona odbita i bedzie probowal wyslac na nastepny (znowu
dostnie reject)... choc po pewnym czasie rzeczywiscie czesc ruchu moze
przechodzic bez opoznien...

-- r.