xorg 7.0, radeon, dri [th]

Grzegorz Konopko kolodko1 w wp.pl
Śro, 22 Mar 2006, 21:20:12 CET

> Właśnie używam firegl + xorg 7.0.0 + xgl z akceleracją, więc raczej
> działa. Co do zwisu przy zmianie konsol, to tak było od zawsze i raczej
> się nie zmieni. Problem dotyczy tylko przejścia z tekstowej na iksy,
> więc w razie czego można ubić iksy i odpalić od nowa.
coz, moze to kwestia sprzetu. nie zmienia to faktu ze bez dri działa super
stabilnie i ze dri działało na <=6.8.2. 6.9.0 tez miałem z pół roku i nie
pamietam zwisu z tym ze nie włączałem chyba nic co by potrzebowało
akceleracji. Do tego google świadczy ze nie tylko ja mam taki problem po
upgrade xorg.

> Nvidia działa bez problemu.
Na allegro sa GF2MX400 za 40zł z DVI i tv-out. Chyba se taka sprawie