yakuake - cofniety BR

Bartosz Świątek swiatek w informatik.hu-berlin.de
Czw, 23 Mar 2006, 21:42:32 CET

Dnia czwartek, 23 marca 2006 21:36, napisałeś(aś):

> Jeżeli wymaga, to R: a nie BR:
>
> pozdrawiam

No własnie też nie do końca, przeczytaliście ten link
http://forum.pld-linux.org/viewtopic.php?t=595&highlight=yakuake ? Przecież
tam koleś pisze ze po zainstalowaniu qt-st nadal yakuake nie działał, dopiero
po przebudowie z zainstalowanym qt-st. U mnie było podobnie stąd wiedziałem
co podpowiedzieć.