SPECS: mdadm.spec - straight R is just workaround, don't remove sp...

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pon, 27 Mar 2006, 10:58:45 CEST

On Mon, Mar 27, 2006 at 10:44:50AM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:
> [...]
> [...]
>
> No dobrze - więc jak to jest z tym Req? Jakie plany ma tutaj Jeff?
> Bo wydawało mi się, że tu jest identyczna historia jak prereq...

Nie jest - PreReq zostało zastąpione właśnie przez te bardziej konkretne
Requires().
Tylko podejrzewam, że od czasu wycięcia PreReq Requires() nie są
sprawdzane, jeśli nie ma także "zwykłego" Requires (wcześniej Requires()
dodawało automatycznie PreReq).

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/