Zasoby w BetaSoft (ac-amd64, bugs)

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Wto, 28 Mar 2006, 23:44:31 CEST

On Tue, Mar 28, 2006 at 02:06:34PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Czyzbym mial postawic na aksjomacie piaty builder ?
> Moze nowy RM sie zlituje i co nieco stamtad zabierze...

W przeciągu miesiąca-dwóch będę miał nową maszynę pod opieką - opterona 146,
na łaczu 2mbps. Maszynie raczej nie będa postawione pracochłonne
zadania, będzie można ją wykorzystać na builder ac-amd64 (lub inny,
zaleznie od potrzeb).

--
   .. ::       Przeznacz 1% swojego podatku dochodowego:      :: ..
   .. ::  http://www.pomocdladominiki.com.pl/ -- możesz pomóc :: ..