BMP - jest nowa wersja 0.14.3, czy mozna prosic o speca?

Lukasz B lukasz w mikroplan.com.pl
Śro, 29 Mar 2006, 10:52:21 CEST

Użytkownik Piotr Skwarna napisał:

>a czy bmpx == bmp ?

ehmn, niby chyba tak... nie widzialem takich pakietow binarnych,
a skad mi sie moglo skojarzyc...
faktycznie na stronie maja BMPx (ale kto widzi takie male x...)

a poza tym, co oni tak czesto nazwy zmieniaja, 'ja ci tu poprzelaczam!'
... :P

Dzieki, zaraz sobie zbuduje.

--
Lukasz