Nowa metoda budowania modułów okołokernolwych

Charles kkrenski w gmail.com
Pon, 1 Maj 2006, 05:51:57 CEST

Dnia poniedziałek 01 maja 2006 04:00, Przemek Iskra napisał:
> P.S. moim zdaniem jeśli ktoś używa własnego kernela to mu spece do
> modułów potrzebne nie są, bo albo może sobie zbudować w drzewku kernela,
> albo po swojemu, ja bym nondist ze spesów wywalił poprostu...

Ale to jest już trochę "grubsza" sprawa.
Nie pamiętam kiedy weszło <without dist_kernel>, ale dosyć dawno temu.
Z drugiej strony kto o to dba? Sam jakiś czas temu przetestowałem tego
bconda (po wywaleniu linux-kbuild-extmod.patch) i naniosłem poprawki w
kilku specach. A potem co widzę? Typowe copy/paste w innych specach.

Suma sumarum - spece są dostosowane do dystrybucji, więc utrzymywanie w
nich "innych warunków budowania (nie związanych z distro)" IMHO nie ma
sensu.

W tej chwili jest kilku ludzi, którzy mają (większy lub mniejszy) wpływ na
kształt naszego distro - niech oni się wypowiedzą.
Jak dla mnie sprawa jest jasna.
Mamy spece "special for PLD" - więc jakie "non dist_kernel"?

--
Pozdrawiam,
Karol Krenski