./builder --with klibc udev.spec

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Pon, 1 Maj 2006, 16:17:54 CEST

--- Arkadiusz Patyk <areq w pld-linux.org> wrote:

> Hej

hi,

> [...]
> udev_device.c:93: error: `SOCK_DGRAM' undeclared (first use in this
> function)
> udev_device.c:93: error: (Each undeclared identifier is reported only
> once
> udev_device.c:93: error: for each function it appears in.)
> make: *** [udev_device.o] Error 1
>

> gcc-3.3.6-4
> glibc-2.3.6-5
> linux-libc-headers-2.6.12.0-13
> kernel-headers-2.6.16.11-4
>
> Powinno to mi się zbudować czy NFY dotyczy właśnie tego problemu?

aktualnie udev nie było testowane w powższej konfiguracji (czytaj: ja
nie próbowałem, nie wiem jak inni zajmujący (?) się udev), jedynie pod
th. aktualnie z powodu jaki opisałeś, sypie się build na th-x86_64
(gdzie klibc jest by default).
NFY nie dotyczy powyższego problemu (jestem w trakcie tworzenia
reguł persistent dla urządzeń cdrom/interfejsów sieciowych), jest to
raczej część TODO związanego z kompletnie niedziałającym udev-initrd.

z drugiej strony:
"But be aware that klibc is not appropriate to use
for a long running daemon. It does not have proper memory management
and never free()'s allocated pages." (udev maintainer)

--
Fryderyk Dziarmagowski