Problemy z montowaniem i powolny udev?

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Pon, 1 Maj 2006, 19:48:41 CEST

W maszynie siedzi kontroler Adaptec AHA-2940U2/U2Wm, jest bez problemu
wykrywany przez udev, jednak cały proces trwa jakby za długo. Rc-skrypt
montujący systemy plików krzyczy, że nie ma /dev/sdaX, jednak po
załadowaniu całości systemu wszystko jest ok.

Wygląda na to, że udev nie tworzy nodów w /dev na czas, rozwiązałem to
wrzucając moduły kontrolera do initrd. Myślę, że bardziej eleganckim
rozwiązaniem będzie dodanie opóźnienia przed procesem montowania (rzecz
jasna konfigurowalnego np. w /etc/sysconfig/system)

Pozdrawiam,
--
Paweł Kwiatkowski
e-mail/jid: qwiat w pld-linux.org