SPECS: kernel-desktop.spec - netfilter throwed

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Wto, 2 Maj 2006, 19:02:10 CEST

On Tuesday 02 May 2006 15:01, Przemek Iskra wrote:

> netfilter przydaje sie na desktopach ? bo ja go wywalilem calkiem...

Tak! Choćby używając kmyfirewall, zamiast pisać samemu regułki albo kopiując z
ostatnio ustawionego routera ;-)

> ale jesli tak to cofne zmiene i wydziele go do podpaczki
> kernel-desktop-(smp)-net-netfilter albo cos takiego

To wydaje się być ok.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics