Wine przestało działać

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Czw, 4 Maj 2006, 15:31:06 CEST

Dnia środa, 3 maja 2006 23:00, Michal Kochanowicz napisał:
> Konkretnie wine-0.9.12-1 i ies4linux. Na poprzedniej wersji (AFAIR)
> 0.9.5 działało.

Ponierz wersje 2.0 ies4linux. Obecnie jest to chyba beta3. Nie wiem czemu ale
z tą wersją zadziałało (A może starczy przeinstalować ies4linux 1.3.9? Jak
tak to daj cynk;) ). Niestety w nowej wersji pojawił mi się uciążliwy bug.
Mianowicie na stronkach wszystkie pola typu input zamiast tekstu wyświetlają
mi prostokąty:/ (możesz to potwierdzić?) Liczę, że to przejściowe i w
stabilnej wersji 2.0 będzie działać. Póki co jednak nie narzekam. Do testów
stronek starcza. Aha i jeszcze w wersji 2.0 zaczął mi flash działać poprawnie
(był z tym chyba problem na amd64).

--
Pozdrawiam, Kamil