SPECS: oidentd.spec - ip_conntrack patch added, by Łukasz 'Sobi-Wa...

Łukasz Jernaś deejay1 w srem.org
Czw, 4 Maj 2006, 20:13:29 CEST

Dnia czwartek, 4 maja 2006 06:50, Andrzej Krzysztofowicz napisał:

> A nie nalezaloby tego jako AC-fix takze potraktowac?

Należałoby w końcu wersja w AC nie działa od przynajmniej 6 miesięcy, jeśli
działa to niech ktoś taga przesunie (ja pewnie znowu popsuję i glen mnie
będzie upominał - zamienili się z qbooshem czy co? :)
--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś