SPECS: dLAN.spec (NEW) - new - needs fixing

Bartosz Świątek swiatek w informatik.hu-berlin.de
Czw, 4 Maj 2006, 22:02:15 CEST

> ....może mają zgodę na redystrybucję...?
>
> Sprawa licencji musi być jasna po prostu. Poszukaj :D
>
> P.S.: nie ustawiaj Reply-To na listach mail-owych...

Hmm:

Redistribution in source form, with or without modification,
   are NOT permitted.
   This program uses explicitly confidential information
   about HomePlug standard.

Czyli co ? .spec nadaje sie na cvs rm ? :) Szkoda w sumie. A może tylko dodać
wpis w license, że nie jest redystrybowalne, ale żeby user se mógł sam
zbudować ? Miałby w sumie poprawki do tego speca, które czekają na commit,
ale jeśli mam wywalić speca to moge se poprawki podarować.

--
Bartosz Świątek