Xen -- dostosowanie kernela i glibc

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pią, 5 Maj 2006, 15:21:15 CEST

Ogólnie wyrób elia z 28 kwietnia działa na 2xXeon 2.8 + 2.gb ramu
+ płyta intelowska se75cośtam.

domain0 z 512mb, xenU 2szt po 512mb, testowane kopiowanaie i takie tam

ino wsio w xenIu (/) ma być ext2, wtedy działa, na xfs próbowałem w domu
na zwykłej masznie i quest nie wstaje, xfs error cośtam, ext2 działa
od ręki, chyba w xenU lepiej mieć ext2 na dysku(nie sprawdzał) lub
image (sprawdzał) i swap z image ;-), sprawdzanie polegało na
równoczesnym wgrywaniu filmu 700 mb (2 różne, via ftp) na q1 i q2 oraz
sciąganiu via scp wyników wgrania na zmianę, czasem równolegle, pliki
tymczasowe, sprawdziłem również roztartowywanie w kółko tara 300 mb z /,
oraz postgresql przy pomocy swego dumpa (plik tekstowy _bardzo wielki_)

no lece se na pw ;-)

abram
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba