SPECS: kazehakase.spec, podbicie wersji i bcond

Łukasz Krotowski lukasz.krotowski w gmail.com
Wto, 9 Maj 2006, 08:28:24 CEST

06-05-09, Charles <kkrenski w gmail.com> napisał:
> Dodane z poprawkami - zobacz.

Ok, większość rozumiem. Ale dlaczego dl.sourceforge.net jest lepszy niż
prdownloads? Aha, i jaka jest ,,the right way'' dla plików *.la?

> Nie wiem czy to dobry pomysł - na builderach nie ma firefoxa.

No to trzeba było zmienić domyślną wartość. Niestety nie mam pojęcia co jest na
builderach PLD (a może jest to gdzieś opisane?).