Thunar.spec

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Wto, 9 Maj 2006, 21:06:05 CEST

Czemu ten pakiet się nie nazywa thunar.spec? Sprawdziłem u konkurencji.
Krusader na WWW wszędzie jest pisany z dużej litery, jednak u nas spec jest z
małej. Wydaje mi się, że wszędzie tam w nazwach gdzie można użyć małej litery
=> trzeba użyć małej. Ułatwia to szukanie plików w repo i na ftp.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics