SPECS: wpa_supplicant.spec - include sysconfig and init files - co...

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Śro, 10 Maj 2006, 13:23:13 CEST

On Wed, 10 May 2006, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Hm, po co to tu? Jest obsługa wpa_supplicant w rc-scripts (odpalanie przy
> podnoszeniu interfejsów).

to ma sens, bo wpa_supplicant nie jest ubijany w kilku sytuacjach:
- ifdown
- interfejs nie wstaje, supplicant zostaje

... jeszcze kilka się znajdzie.

Nie wiem który kierunek jest lepszy, chyba poprawienie rc-scriptów, ale...