SPECS: crossmingw32-binutils.spec - disabled shared explicitly. - ...

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Czw, 11 Maj 2006, 23:32:34 CEST

On Thursday 11 May 2006 22:38, Jakub Bogusz wrote:

> No niezupełnie.
> Przy włączonym nls korzysta z komunikatów systemowego binutils (może
> wydzielić jako część wspólną dla wszystkich cross*-binutils?

jak dotąd pozostałe cross*-binutils miały wyłączone nls
i nikt za tym nie płakał. myślę, że jeśli ktoś uzywa
skrośnych narzędzi, to wie co robi i coś po ang. kuma
z tych komunikatów ;)

> tylko najlepiej żeby były w tej samej wersji,
> inaczej część komunikatów nie będzie tłumaczona).

no to by pasowało jakieś scisłe R: założyć na pakiety
żeby się to kupy trzymało. natomiast w przyadku cross*-gcc
utrzymać tą samą wersję będzie już ciężej, bo i roboty więcej.