budowanie spambayes

Piotr Wawrzyniak wopozka w gazeta.pl
Sob, 13 Maj 2006, 10:22:42 CEST

On Saturday 13 May 2006 09:44, Dariusz Rojewski wrote:

> [...]
> Zapisano: /home/users/darekr/rpm/RPMS/spambayes-1.0.4-1.noarch.rpm
> [...]
>
> btw. ktoś chyba zapomniał commita jednego. wyrzucił patcha a w specu
> został. Zaraz doklikam

Ten brak łatki to swoją drogą, ale nadal u mnie się spambayes nie buduje z
powodów które wcześniej opisałem:

[piotr w timemachine ~/rpm/SPECS]$ ./builder -D -bb spambayes.spec
+ set -v
[...]
+
rpmbuild --rcfile .builder-rpmrc --nodigest --nosignature --nobuild --nodeps --define
prep %{echo:dummy: PACKAGE_NAME %{name} }%dump --target noarch spambayes.spec
+ 2>&1
+ rpm_dump=błąd: linia 17: Oznaczenia zależności muszą się zaczynać od
alfanumerycznych, '_' lub '/': BuildRequires:    %{py_sitescriptdir}
Budowanie dla platform: noarch
Budowanie dla noarch
+ [ 1 -gt 0 ]
+ echo błąd: linia 17: Oznaczenia zależności muszą się zaczynać od
alfanumerycznych, '_' lub '/': BuildRequires:        %{py_sitescriptdir}
Budowanie dla platform: noarch
Budowanie dla noarch
+ sed -ne /^error:/,$p
+ error=
+ echo
+ >&2

+ Exit_error err_build_fail
+ set -v
+ cd /home/users/piotr/rpm/SPECS
+ remove_build_requires
+ echo Error: package build failed. (no more info)
Error: package build failed. (no more info)
+ exit 5
[piotr w timemachine ~/rpm/SPECS]$

Pozostaje pytanie, czy to coś u mnie z makrami jest nie tak, czy problemem są
te %{py_sitescriptdir} w specu, czy ostatecznie coś ze skryptem builder
nieteges.

--
Piotr Wawrzyniak
JabberID piti w jabber.uznam.net.pl