initng (0.6.6-0.1) - nie wszystkie serwisy wstaja

Lukasz B lukasz w mikroplan.com.pl
Wto, 16 Maj 2006, 21:29:23 CEST

Witam,

a moze inaczej: nie wszystkie serwisy initNG uwaza za wystartowane.
ma sie to szczegolnie do mysql.
Przy starcie mam cos takiego (wziete z `ngc -l`):

20:36:14         daemon/mysql : SERVICE_FAIL_START_RCODE

ale po zalogowaniu na roota:
# service mysql status
mysqld (pid 4340 4337 4336 4335 4184 4183 4182 4181 4180 3986) is running...
MySQL cluster /var/lib/mysql: running

zatem serwis dziala.
Przy starcie mignela mi linijka debug w takim stylu (przepisuje 'z palca'):

/home/user/rpm/build/initng-0.6.6/plugins/service/initng_service.c:
handle_killed_start(), line:675
(godzina) FAIL  start daemon/mysql returned with TERMSIG 0 retcode 1
Byc moze chodzi o poprawienie skryptu startowego z mysql?

Probowalem to naprawic 'zapujac' (wg nazewnictwa initNG :P ) serwis mysql
i uruchamiajac go ponownie wg polityki ngc, czyli ngc -z i ngc -u.
Mialem wtedy wynik z ngc -l (prawie) caly zielony.
Nie pomoglo:
Problem wlasciwie nie bylby uciazliwy, gdyby nie to,
ze przy zamykaniu systemu initNG rowniez ich nie zamyka
a na koncu krzyczy, ze nie wszystko sie zamknelo,
po czym czeka 15 sekund (no, ok...)
i zamiast wylaczac komputer, to go restartuje.
wlasciwie nie wiem czy to ma zwiazek,bo mignelo mi, ze
... cannot remount / as ro ...
Chcialem zrobic halt-a, ale tez sie zrestartowal.

initng, initng-pld oraz initng-tools kompilowane dzis swiezo z CVS
oraz ponownie wygenerowane zaleznosci.

Czy ktos(tm) jest w stanie mi pomoc, czy mam to przeklepac po angielsku
i napisac do glena?

--
Lukasz