SOURCES: mDNSResponder.init - fix mDNSResponder -> mdnsd binaries

Bartosz Świątek swiatek w informatik.hu-berlin.de
Sob, 20 Maj 2006, 16:35:10 CEST

Dnia sobota, 20 maja 2006 14:43, Jakub Bogusz napisał(a):

> To teraz howl jest do poprawki, bo korzystał z tego pliku, a tam demon
> nazywa się właśnie mDNSResponder.

Zauważyłem właśnie. Proponuje mDNSResponder r 1.3 -> mDNSResponder-howl.init
i będzie ok. Albo w ogóle howl.init. Ktoś ma jakieś sprzeciwy ?

--
Bartosz Świątek