SPECS: kazehakase.spec i seamonkey

Łukasz Krotowski lukasz.krotowski w gmail.com
Sob, 20 Maj 2006, 23:40:25 CEST

Witam,
dodałem możliwość budowania kazehakase z seamonkey. Buduje się dobrze,
działa równie dobrze. Co więcej takie budowanie ustawiłem jako domyślne.
Dlatego, że:
a) firefox ssie jak odkurzacz z turbodoładowaniem, :)
b) sądząc po dyskusji na pld-devel-en to seamonkey jest bardziej
prawdopodobnym sukcesorem pozycji pakietu mozilla, nawet chyba na Ac ma
szanse.

Jeśli nie ma sprzeciwów proszę o audyt i commit.
Pozdrawiam,
Łukasz Krotowski