Re: [AC] metapackage-gnome nie chce działac

Marcin Krzyżanowski krzak w hakore.com
Nie, 21 Maj 2006, 15:46:19 CEST

On 2006-05-21, at 15:40, Marcin Król wrote:

> Skonczyly sie w chwile po wyslaniu przeze mnie poprzedniego maila.
> Reszta zalezy od tego kiedy sie mirrory zsynchronizuja :) Jak nie
> chcesz
> czekac na synchronizacje to mozesz skonfigurowac poldka na master ftp.

no wiec na master tez nie przechodzi, jest jeden konflikt, jendnak go
kurcze blaszka nie widze bo mi sie nie miesci na ekranach chyba.

pozatym tam w miedzyczasie pojawia sie ze wybiera mozilla-libs a za
chwile wybiera mozilla-thunderbird  zeby miec miec libxpcom_core.so,
to juz chyba lepiej odrazu mozilla-firefox wymagac bez ceregeli, ten
rhunderbird zdaje sie niezbyt potrzebny tam.

--
Marcin Krzyżanowski
http://www.hakore.com