acpid-1.0.4-3 i standardowa konfiguracja

Nie, 21 Maj 2006, 16:23:39 CEST

On Sunday 21 May 2006 16:08, Marcin Krzyżanowski wrote:

> rozumiem, jednak mysle ze niemozliwosc obudzenia laptopa jest mniej
> przykrym doswiadczeniem niz jego nieświadome przegrzewanie ;)
>
> W obu przypadkach przydalby się też banner moze ktory by o tym
> informował.

Tylko co ma acpid do tych modułów (poza tym, że ktoś je tam w initskrypcie
zapragnął ładować) ? Bez acpid też można te moduły ładować.

Równie dobrze można by banner do FHS wrzucać bo się laptop może grzać i lepiej
zrobić echo moduły >> /etc/modules.