AC-branch: * merged from HEAD

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Pon, 22 Maj 2006, 07:31:31 CEST

--- Jakub Bogusz <qboosh w pld-linux.org> wrote:

> Gorzej, że poprawki i uaktualnienia idące do GNOME na AC-branchu prawie
> w ogóle nie trafiają na HEAD... :/

HEAD dla GNOME właśnie zamarł. poprawki trafią na DEVEL branch gdzie
niedługo ropocznie sie rozijanie GNOME 2.16

> W niektórych projektach jest zasada, że na branch stabilny nie może
> pójść zmiana, której jeszcze nie ma w gałęzi rozwojowej (chyba że
> w gałęzi rozwojowej nie ma racji bytu, bo np. dana rzecz jest rozwiązana
> zupełnie inaczej).

nie wiem o jakich projektach mówisz, ale w projekcie PLD uczestniczą
osoby o ograniczonym zasobie wolnego czasu i nie wszystko jest do
zrealizowania za jednym zamachem.

--
Fryderyk Dziarmagowski