[th] bledy

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Wto, 23 Maj 2006, 12:10:17 CEST

On Tue, 23 May 2006, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> rpm z ac nie informuje o takich błędach, to feature nowszych rpmów

Fajnie, jak to jest feature, to niech mi ktoś
napisze jak go wykorzystać na swoją korzyść?

Teraz jest tak że próba instalacji jakiegoś pakietu kończy się
komunikatem: "error: Failed dependencies: tu jakiś katalog"

Bez użycia 'nodeps' nie da się zainstalować choćby minimalnego TH. :(
--
pzdr
Stacho Pal