SOURCES: rpm.macros - use lzma by default

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Śro, 24 Maj 2006, 10:44:42 CEST

On Wed, 24 May 2006, Jakub Bogusz wrote:
> To wymaga budowania większej liczby pakietów (nie tylko rpm.spec, ale
> też jego zależności) ze starym payloadem, żeby uaktualnienie rpm-a
> rpm-em bez lzma było możliwe.

Myślę, że raczej należałoby zdecydować się tymczasowo (~6-9 miesięcy -
może dłużej) na krok pośredni, czyli rpm z obsługą lzma, ale domyślnym
starym payload (możliwe?).

W ten sposób przejście na nowy payload będzie praktycznie bezbolesne, bo
wszyscy, którzy mieli przejść - przejdą. A stare utilsy z zależnościami
powinny pojawić się w supported.