SOURCES: rpm.macros - use lzma by default

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 24 Maj 2006, 11:30:17 CEST

On Wed, May 24, 2006 at 11:24:28AM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> W postaci default-off? Dlaczego nie? Znacznie uproszczony będzie
> późniejszy upgrade...

"To" znaczy używanie payloadu lzdio. Obsługa jak najbardziej powinna,
jeśli lzdio będzie używane w Th.

> Dlatego mówiłem o wersji zbudowanej po starem w supported.

+wszystkie wymagane pakiety, żeby dało się zmigrować ze starego systemu
(także Ra) przy użyciu oficjalnych pakietów.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/