SOURCES: rpm.macros - use lzma by default

Bartosz Taudul wolf.pld w gmail.com
Śro, 24 Maj 2006, 14:42:26 CEST

On Wed, May 24, 2006 at 10:44:42AM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:
> Myślę, że raczej należałoby zdecydować się tymczasowo (~6-9 miesięcy -
> może dłużej) na krok pośredni, czyli rpm z obsługą lzma, ale domyślnym
> starym payload (możliwe?).
Możliwe, ale bez sensu. Do rpm-a na AC-branchu wczoraj wleciały łatki
dodające obsługę lzma, z moich testów wynika, że działają. Łatki te są
potrzebne, żeby możliwe było uaktualnienie do th, a nie żadne używanie
lzma w ac, jak niektórzy sugerują. Ac trzeba w końcu wydać i o nim
zapomnieć.

Th to inna sprawa. rpm z obsługą lzma jest tam dostępny od miesiąca,
więc kto ma mieć, to już go ma. A jak nie, no to trudno, ale th jest
linią rozwojową i jego nieświadome używanie to proszenie się o kłopoty.

wolf
--
  Bartek   .  - Zwróćmy uwagę na wielorakość i różnorodność tego ruchu.
  Taudul   :