[th] bledy

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 24 Maj 2006, 20:28:36 CEST

On Wed, May 24, 2006 at 05:35:33PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> nie wiem

> nie wiem

Nie mamy, jest komentarz w glibc.spec

> Zdawalo mi sie, ze dz_BT dodawalem. Moze mi sie zdawalo...

Dane są, katalogu brakowało. Dodane na HEAD, do włączenia na AC-branch.

> nie wiem

> nie wiem

Jak z dz, dodane.

> nie wiem

> nie wiem, probuje rozpoznac sprawe. Ale z chinskimi Ujgurami sie ciezko
> porozumiec...

Tych nie ma, są w komentarzach.

> Powinno byc uz i uz w cyrillic To drugie chyba niewspierane w glibc.

uz_UZ i uz_UZ w cyrillic są.

> Zdaje sie ze wsparcie-widmo dla tego jezyka jest tylko.

Nie ma w glibc.

> Cos qboosh grzebie.

Dodałem zh_HK.

Symlink (i tak nie pakowany) zh_SG wywaliłem - jak się zaczną pojawiać
lokalizacje, to się doda katalog.
Komunikatów zh_CN z lokalizacją zh_SG można używać przez LANGUAGE.

Żeby przynajmniej LC_CTYPE pasowało.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/