GNOME 2.14 i nautilus

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Śro, 24 Maj 2006, 20:26:59 CEST

Dnia 24-05-2006, śro o godzinie 19:53 +0200, Fryderyk Dziarmagowski
napisał(a):

> nie ma takiego problemu.
> pod warunkiem że masz gnome-mount.
> i nie masz wpisów dotyczących napędów CD w fstab.

A ja dalej nie mam wpisów w fstab, mam gnome-mount i kończy się na tym,
że montowanie odbywa się automatycznie, a każda próba kliknięcia w ikonę
w Komputerze powoduje ponowne zamontowanie w tym samym miejscu - rośnie
mtab i efekt jest żaden (nic się nie dzieje z punktu widzenia usera).

Dodatkowo próbuje montować automatycznie nawet urządzenia z jawnymi
wpisami w fstab (np. mój dysk na USB).

--
Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>
PLD Linux