GNOME 2.14 i nautilus

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 24 Maj 2006, 20:56:21 CEST

Dnia 24-05-2006, śro o godzinie 20:35 +0200, Fryderyk Dziarmagowski
napisał(a):

> powiedziałbym, że masz nieaktualne GNOME. powiedziałbym też, że SOA#1
> (i w Ac i w Th).

Zupgradowalem.
$ mount
/dev/hda2 on / type ext3 (rw)
proc on /proc type proc (rw,gid=17)
usbfs on /proc/bus/usb type usbfs (rw)
sysfs on /sys type sysfs (rw)
securityfs on /sys/kernel/security type securityfs (rw)
selinuxfs on /selinux type selinuxfs (rw)
/dev/hda3 on /home type ext3 (rw)
none on /dev/pts type devpts (rw,gid=5,mode=620)
none on /proc/sys/fs/binfmt_misc type binfmt_misc (rw)
/dev/hdc on /media/Filmy type iso9660 (ro,noexec,nosuid,nodev,uid=500)
/dev/hdc on /media/Filmy-1 type iso9660 (ro,noexec,nosuid,nodev,uid=500)

sam tak robi. wyklikac sie nie da klikniecie powoduje ponowne
zamontowanie.

Świeże gnome z ac.

TiweK

--
"Kiedy myślę i nic nie wymyślę, to sobie myślę,
po co ja tyle myślałem, żeby nic nie wymyślić.