GNOME 2.14 i nautilus

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Śro, 24 Maj 2006, 23:10:26 CEST

--- Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org> wrote:

> Albo i nie przebuduję, bo na HEAD stabilne wersje zostały zastąpione
> snapshotami GNOME 2.15...

to nie snapszoty, tylko oficjalne wydanie rozwojowe.

> Z tego wynika, że jesteś w posiadaniu jedynej działającej kopii GNOME?

działające GNOME jest w Ac. używam takiego na jednej maszynie na
drugiej mam Th i nie potrafię powtórzyć problemów przez Ciebie
opisanych.

> Innym nie działa, a potrzebne poprawki nigdy nie trafiły do repo?

są na stabilnym branchu.

> Możesz jakoś sprawne wersje otagować i puścić do Th?

dopóki problemy z nowym rpm nie zostaną rozwiązane jest to
bezcelowe.

--
Fryderyk Dziarmagowski