GNOME 2.14 i nautilus

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Czw, 25 Maj 2006, 11:21:10 CEST

Dnia 25-05-2006, czw o godzinie 00:30 +0200, Fryderyk Dziarmagowski
napisał(a):
> przydałyby się jakieś informacje wypluwane do logów (.xsession-errors,
> xerr-user-:0), próby uruchomienia nautilusa z palca, próby użycia
> gnome-mount z palca, obserwowanie zachowania hala w momencie
> mountowania. cokolwiek więcej niż "nie działa mi, podeśle wam
> skrinszot".

to z .xsession-errors po kliknieciu na CD

closing
closing
closing

** (nautilus:5287): CRITICAL **: nautilus_launch_show_file: assertion `!
nautilus_file_needs_slow_mime_type (file)' failed

w pozostalych logach nic.

TiweK

--
"Kiedy myślę i nic nie wymyślę, to sobie myślę,
po co ja tyle myślałem, żeby nic nie wymyślić.