GNOME 2.14 i nautilus

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Czw, 25 Maj 2006, 12:45:06 CEST

Dnia 25-05-2006, czw o godzinie 12:34 +0200, Fryderyk Dziarmagowski
napisał(a):
> - odpalić z palca (poza Xami) hald --verbose=yes --daemon=no
> - mountowac/umountować poza Xami gnome-(u)mount -n -d /dev/hdX
> - zbudować gnome-vfs2 i odpalić test/test-volumes
> - strace'ować nautilusa (access,open)
> - sprawdzać o czym gada session/system messagebusa
> - przeszukać bugzillę gnome/freedesktop w poszukiwaniu podonymch
>   problemów
> - sprawdzić poprawność instalacji (rpm -Va)
> - sprawdzić zachowanie z nowego usera
> - powyższe wypróbowywać w różnych kombinacjach.

Nie wiem czego to jest problem i nie wiem czego szukac nawet jak bede to
straceowal. Problem w tym, że zasób został "prawidłowo" zamontowany.

Do tej pory montował w tym co mal podane w fstabie, teraz montuje po
woluminie plyty.

/dev/hdb on /media/hp LaserJet 24x0-1 type iso9660
(ro,noexec,nosuid,nodev,uid=500)

wpisuje do mtaba. tylko tak jakby nautilus nie mogl tam wejsc.
Gdybym potrafil poprawic ten blad, naprawde nie zawracal bym ci glowy.
Jednak Ty wiesz o gnome wiecej ode mnie. Dlatego prosze ciebie o pomoc.

TiweK

--
"Kiedy myślę i nic nie wymyślę, to sobie myślę,
po co ja tyle myślałem, żeby nic nie wymyślić.