GNOME 2.14 i nautilus

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Czw, 25 Maj 2006, 12:54:21 CEST

--- Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl> wrote:

> Nie wiem czego to jest problem i nie wiem czego szukac nawet jak bede to
> straceowal. Problem w tym, że zasób został "prawidłowo" zamontowany.

strace nautilusa z -e open,access może być naprawde pomocny, nie
musisz go oglądać nawet, po prostu prześli go do mnie.

> Do tej pory montował w tym co mal podane w fstabie, teraz montuje po
> woluminie plyty.
>
> /dev/hdb on /media/hp LaserJet 24x0-1 type iso9660
> (ro,noexec,nosuid,nodev,uid=500)
>
> wpisuje do mtaba. tylko tak jakby nautilus nie mogl tam wejsc.
> Gdybym potrafil poprawic ten blad, naprawde nie zawracal bym ci glowy.
> Jednak Ty wiesz o gnome wiecej ode mnie. Dlatego prosze ciebie o pomoc.

Tomek, jeśli nie będe miał choć części informacji o które proszę nie
będę w stanie pomóc. Nie wymyśliłem sobie powyższych żeby utrudnić,
tylko żeby rozwiązać problem.

--
Fryderyk Dziarmagowski