libtheora-mmx

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Czw, 25 Maj 2006, 17:15:46 CEST

Zostałem dzisiaj poproszony o doinstalowanie dokładnie tej biblioteki,
zamiast zwykłego libtheora. Nie wgłębiałem się czy jest ona lepsza czy
nie, ale zakładam, że jest. Wydania są równolegle prowadzone na oficjalnym
ftp, więc coś w tym musi być...

Pytanie jest takie: czy warto może w libtheora.spec stosować do różnych
architektur różne źródła? _Teoretycznie_ zysk jest oczywisty ze stosowania
mmx, ale nie wiem jak przeprowadzić syntetyczne testy...