CUPS nie dziala, ktos chce poprawic? :)

Marcin Król hawk w limanowa.net
Pon, 29 Maj 2006, 00:26:10 CEST

Hello.

CUPS (ktorego ostatnio przezucilem do main, eh) nie dziala. Objawy:

1. bezposrednio po upgrade z wersji 1.1.23 wydruki przestaja wychodzic.
W logach jest, ze niby wszystko poszlo ok (nawet na loglevel debug2) ale
z drukarki nic nie wychodzi.

2. Skonfigurowanie od zera jest z obecna wersja niemozliwe (przynajmniej
u mnie). Czemu? Przez interfejs WWW klikam sobie 'Add printer' itd,
dochodze do wyboru producenta, wybieram, klikam 'Continue', wybieram
pliczek PPD, klikam 'Add printer' i wita mnie ladny komunikat, ze taka
operacje to moge wylacznie via https zrobic. Ok. Przechodze na https,
dochodze znow do kroku z wyborem producenta, wybieram, klikam
continue... i nic. Mozna sobie czekac do skonczenia swiata. Po 20
minutach nadal jest "Loading", w logach nic. Coz. Jazda do pliku
konfiguracyjnego, ustawiam wszedzie gdzie mozliwe "Encryption Never", a
ta szuja nadal twierdzi ze drukarke mozna dodawac jedynie po https? Niby
jak skoro moja konfiguracja zabrania uzywania tegoz? Eh.

Jednym slowem nowy CUPS to babol, albo ja mam pecha. Jak ktos ma
podobnie, niech da znac. Jak komus dziala niech tez da znac. Jak nikt
nie da znac przez powiedzmy 3 dni to przywracam w Ac wersje 1.1.23.

M.

P.S. Ile osob uzywa ready? Bo chce wiedziec na ile sluszne jest
zalozenie, ze jezeli paczka przelezala swoje w ready i nikt nie zglaszal
problemow to znaczy ze dziala.