CUPS nie dziala, ktos chce poprawic? :)

Charles kkrenski w gmail.com
Pon, 29 Maj 2006, 13:04:28 CEST

Dnia poniedziałek 29 maja 2006 08:25, Marcin Król napisał:

> Nope. Na nowym.
To gdzie tam masz jakiekolwiek  "Encryption"?

> A u mnie sie wiesza, nawet jak chce zmodyfikowac juz istniejaca
> drukarke, w tym samym miejscu co przy dodawaniu i tez tylko po https. A
> bez https sie nie da nic dodac ani zmodyfikowac, mimo ze konfig mowi
> inaczej :(
Dla localhost jest normalnie po http.
Mi po https też chodzi, ale jakoś tak "na pedały" (zresztą komunikacja po
https jest dedykowana do zarządzania zdalnie z innego kompa).
Tak więc jeśli masz tylko drukarkę lokalnie to wystarczy domyślny
cupsd.conf.

--
Pozdrawiam,
Karol Krenski