SPECS: squirrelmail-plugin-vacation_local.spec (NEW) - new vacatio...

Marcin Król hawk w limanowa.net
Pon, 29 Maj 2006, 19:56:33 CEST

On 2006-05-29 16:36, Paweł Gołaszewski wrote:
> [...]
> [...]
> [...]
>
> 1. Chyba nie bardzo to się zgadza...

Z poczatku sie zgadzalo, ale wzorem paczki squirrelmail-mail_fwd dalem
opis i zabralem suida. Wyszedlem z zalozenia, ze skoro mail_fwd ktos tak
zrobil to mial jakis powod, a skoro nikt tego nie poprawil znaczy ze
bylo "the right way(tm)" :)

> 2. Takie coś z opisu bym usunął, albo to inaczej sformułował (Uwaga:
> pakiet zawiera binarkę suid-root).

Znaczy dac suida na binarke i zmienic opis, czyli wrocic do wersji jaka
poczatkowo chcialem commitnac? :) W takim razie z mail_fwd zrobie to samo.

> P.S.: dla takiej pierdoły suid-root? ech...

Taa... Szkoda gadac, ale na poprawianie pluginow to ja mam -ENOTIME wiec
jakie jest takie paczkuje :( Moze kiedys...

M.