Czy adminem list musi być *taki* lamer?

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pon, 29 Maj 2006, 22:47:21 CEST

On Mon, May 29, 2006 at 10:34:16PM +0200, Michal Kochanowicz wrote:

> Łojezusicku. Jak mi jeszcze powiesz że działa adres
> postmaster w lists.pld-linux.org to z wrażenia nie usnę ;-O
>
> Dzięki.

Mniej koszmary we śnie, działa od zawsze i trafia do mboxa gdzie zagladam rano.

;-)

lejm list admin.

ps: kto na ochotnika zrobi listę w cvsie ipków i hostów ? w formie
nazwa:ipek:description ;-) ?

--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba