[ROZWIAZANIE] GNOME 2.14 i nautilus

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Wto, 30 Maj 2006, 18:36:28 CEST

(Tue, 30 May 2006 15:32:24 +0200) Jan Rekorajski:

> IMO spokojnie mozna poslac to co jest na LINUX_2_6 do ready.
>
> Dwie sprawy co do tego kernela:
> - na alfie SMP trzeba co nieco wkompilowac na stale bo sie niektore
>   moduly nie laduja
> - na czesci starych mac-ow (ppc) wogole sie nie butuje, ale nie widze
>   zadnego wysilku ze strony posiadaczy takowych zeby problem rozwiazac.

Próbowałem wczoraj tego jądra i skończyło się padem routera - nie działało
proxy ARP na interfejsach. Do ready może iść ale powinno tam trochę
poleżeć i zostać dobrze przetestowane, na desktopie mi klika ale bardziej
mi zależy na zastosowaniu go w środowiskach produkcyjnych
routerów/serwerów.

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 PLD Linux User/Admin/Developer